Erikoistarjous jälleenmyyjälle

Käytä useampia alennuksia hyväksesi!

Kun tilaat suuren määrän tuotetta kerralla, voit hyötyä ALENNETUISTA HINNOISTA. Soita asiakaspalveluumme ja kysy lisää:
vahvistus@pixmania-pro.com

1. Mitä tarkoittaa drop shipment?

Mitä tarkoittaa drop shipment?
« Drop shipment » on välikäden kautta tapahtuva myynti jossa jälleenmyyjällä ei ole omaa varastoa vaan hän välittää asiakkaan tuotetilauksen toimittajalle. Toimittaja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle joka on ollut yhteydessä vain jälleenmyyjään.

Mitä jälleenmyyjä hyötyy?
Jälleenmyyjä hyötyy tukkuhinnan ja myyntihinnan välisen erotuksen verran.
Lisäksi jälleenmyyjä voi kasvattaa huomattavasti tuotetarjontaansa valitsemalla PIXmania-PRO :n 40 000 tuotteen valikoimasta.

Voiko asiakas havaita tuotteen jälleenmyynnin?
Loppuasiakkaan tilauksen dokumenteista tai pakkauksesta ei millään tavalla käy ilmi yhteys PIXmania-PRO :hon.

Onko pakkauksessa mainoksia?
PIXmania-PRO:n lähettämissä pakkauksissa ei ole mitään mainoksia tai dokumentteja, joiden perusteella asiakas voisi tunnistaa PIXmania-PRO:n.

Miten asettaa myytävät tuotteet esille?
Voit esitellä valitsemasi tuotteet omassa tuotevalikoimassasi varmistaen kuitenkin että niitä on saatavilla varastossamme. Voit myös asettaa ne näyteikkunaan tai halutessasi myydä internetsivuillasi.

Miten aktivoin palvelun?
Palvelun aktivoimiseksi riittää, kun avaat oman My Office-tilin PIXmania-PRO.com-sivuilla. Sen jälkeen voit täyttää osoitekirjan osoitteilla, joihin haluat meidän toimittavan lähetykset.

Takaisin ylös

2. Miten logistiikkaketju toimii?

Kuka huolehtii tilauksen toimittamisesta?
PIXmania-PRO toimittaa tilauksen suoraan loppuasiakkaalle. Jälleenmyyjä ei osallistu lainkaan toimitukseen.

Mikä on toimitusaika?
Kun jälleenmyyjä on välittänyt ostotilauksen PIXmania-PRO:lle, asiakas saa pakettinsa 48 tunnin sisällä siitä hetkestä.

Lähetättekö tiedoston, johon on merkitty tuotteet sekä jokaisen tuotteen postituskulut?
Tapauskohtaisesti ja sopimuksesi puitteissa voimme lähettää tekstitiedostona tietoja tuotteista, niiden saatavuudesta sekä kappalekohtaisista lähetyskuluista.

Takaisin ylös

3. Mitkä ovat maksuajat?

Onko palvelu maksullinen?
Palvelu on täysin ilmainen. Riittää, kun avaat oman PIXmania-PRO-tilin, minkä jälkeen voit heti alkaa käyttämään palveluitamme.

Miten maksaminen tapahtuu?
Loppuasiakas maksaa jälleenmyyjälle ja jälleenmyyjä taas maksaa PIXmania-PRO:lle, joka tämän jälkeen toimittaa tilauksen.

 Mitkä ovat maksutavat?
Käytössäsi on kaksi maksutapaa. Voit maksaa joko pankki/luottokortilla tai tilisiirrolla.

Onko tilauksen maksettava vähintään tietty summa?
Dropshipment-tilauksen ei tarvitse maksaa mitään tiettyä vähimmäissummaa.

Onko myyntihinta neuvoteltavissa?
Ei. Internet-sivuillamme olevat hinnat vastaavat tuoteluetteloissa olevia hintoja.

Takaisin ylös

4. Mitä ehtoja sovelletaan After sales-palveluihin ja Yleisiin myyntiehtoihin?

Miten takuu määrittyy?
Kaikissa tuotteissamme sovelletaan niihin liittyvää valmistajan takuuta.

Ovatko yleiset myyntiehdot samat drop shipment-toimituksissa?
Yleiset myyntiehdot ovat samat kuin muulloinkin : tuotteen takuu, tuotteen palautus, palautusaika…

Mitä ehtoja drop shipment-toimituksissa sovelletaan After Sales-palveluihin?
PIXmania-PRO soveltaa täysin samoja ehtoja jälleenmyyjiin kuin muihinkin asiakkaisiin. Drop shipment-toimitussuhteessa vain jälleenmyyjä on yhteydessä loppuasiakkaaseen. Jälleenmyyjä siis hoitaa After sales-palvelut PIXmania-PRO:n kanssa. PIXmania-PRO ei ole milloinkaan yhteydessä loppuasiakkaaseen.

Miten After Sales-palvelu ratkaisee ongelmat?
Kaikki After Sales-palveluihin suunnatut ongelmatapaukset, jotka koskevat asiakkaillesi toimitettuja, PIXmania-PRO:sta tilaamiasi tuotteita, käsitellään seuraavasti:
Asiakas palauttaa tuotteen suoraan sinulle (muistathan, että dropshipmentin periaate on, että PIXmania-PRO ei ole suorassa yhteydessä asiakkaisiisi). Sinä palautat tuotteen meille. Me takaamme tuotteen käsittelyn mahdollisimman pikaisesti After Sales-palvelussamme ja palautamme tuotteen sinulle. Logistiikka- ja turvallisuussyistä After Sales-palvelu lähettää siis tuotteen sinulle eikä asiakkaallesi.

Takaisin ylös