Dropshipping

Oletko jälleenmyyjä?

PIXmania-PRO tarjoaa käyttöösi suoratoimituspalvelun.

DropShipment on palvelu, jossa tuotteet toimitetaan suoraan loppuasiakkaille.
Tämän palvelun ansiosta voit laittaa myyntiin kaikki tuotteemme, ja me huolehdimme tilausten toimittamisesta asiakkaillesi.

Mitä tarkoittaa drop shipment ?

Mitä tarkoittaa drop shipment ?

« Drop shipment » on välikäden kautta tapahtuva myynti jossa jälleenmyyjällä ei ole omaa varastoa vaan hän välittää asiakkaan tuotetilauksen toimittajalle. Toimittaja lähettää tuotteen suoraan asiakkaalle joka on ollut yhteydessä vain jälleenmyyjään.

Mitä jälleenmyyjä hyötyy ?

Jälleenmyyjä hyötyy tukkuhinnan ja myyntihinnan välisen erotuksen verran.Lisäksi jälleenmyyjä voi kasvattaa huomattavasti tuotetarjontaansa valitsemalla PIXmania-PRO :n 40 000 tuotteen valikoimasta.

Voiko asiakas havaita tuotteen jälleenmyynnin ?

Loppuasiakkaan tilauksen dokumenteista tai pakkauksesta ei millään tavalla käy ilmi yhteys PIXmania-PRO :hon.

Onko pakkauksessa mainoksia ?

PIXmania-PRO:n lähettämissä pakkauksissa ei ole mitään mainoksia tai dokumentteja, joiden perusteella asiakas voisi tunnistaa PIXmania-PRO:n.

Miten asettaa myytävät tuotteet esille ?

Voit esitellä valitsemasi tuotteet omassa tuotevalikoimassasi varmistaen kuitenkin että niitä on saatavilla varastossamme. Voit myös asettaa ne näyteikkunaan tai halutessasi myydä internetsivuillasi.

Miten aktivoin palvelun ?

Palvelun aktivoimiseksi riittää, kun avaat oman My Office-tilin PIXmania-PRO.com-sivuilla. Sen jälkeen voit täyttää osoitekirjan osoitteilla, joihin haluat meidän toimittavan lähetykset.

Miten logistiikkaketju toimii ?

Kuka huolehtii tilauksen toimittamisesta ?

PIXmania-PRO toimittaa tilauksen suoraan loppuasiakkaalle. Jälleenmyyjä ei osallistu lainkaan toimitukseen.

Mikä on toimitusaika ?

Kun jälleenmyyjä on välittänyt ostotilauksen PIXmania-PRO:lle, asiakas saa pakettinsa 48 tunnin sisällä siitä hetkestä.

Lähetättekö tiedoston, johon on merkitty tuotteet sekä jokaisen tuotteen postituskulut ?

Tapauskohtaisesti ja sopimuksesi puitteissa voimme lähettää tekstitiedostona tietoja tuotteista, niiden saatavuudesta sekä kappalekohtaisista lähetyskuluista.

Takaisin ylös

Mitkä ovat maksuajat ?

Onko palvelu maksullinen ?

Palvelu on täysin ilmainen. Riittää, kun avaat oman PIXmania-PRO-tilin, minkä jälkeen voit heti alkaa käyttämään palveluitamme.

Miten maksaminen tapahtuu ?

Loppuasiakas maksaa jälleenmyyjälle ja jälleenmyyjä taas maksaa PIXmania-PRO:lle, joka tämän jälkeen toimittaa tilauksen.

Mitkä ovat maksutavat ?

Käytössäsi on kaksi maksutapaa. Voit maksaa joko pankki/luottokortilla tai tilisiirrolla.

Onko tilauksen maksettava vähintään tietty summa ?

Dropshipment-tilauksen ei tarvitse maksaa mitään tiettyä vähimmäissummaa.

Onko myyntihinta neuvoteltavissa ?

Ei. Internet-sivuillamme olevat hinnat vastaavat tuoteluetteloissa olevia hintoja.

Takaisin ylös

Mitä ehtoja sovelletaan After sales-palveluihin ja Yleisiin myyntiehtoihin ?

QMiten takuu määrittyy ?

Kaikissa tuotteissamme sovelletaan niihin liittyvää valmistajan takuuta.

Ovatko yleiset myyntiehdot samat drop shipment-toimituksissa ?

Yleiset myyntiehdot ovat samat kuin muulloinkin : tuotteen takuu, tuotteen palautus, palautusaika …

Mitä ehtoja drop shipment-toimituksissa sovelletaan After Sales-palveluihin ?

PIXmania-PRO soveltaa täysin samoja ehtoja jälleenmyyjiin kuin muihinkin asiakkaisiin. Drop shipment-toimitussuhteessa vain jälleenmyyjä on yhteydessä loppuasiakkaaseen. Jälleenmyyjä siis hoitaa After sales-palvelut PIXmania-PRO:n kanssa. PIXmania-PRO ei ole milloinkaan yhteydessä loppuasiakkaaseen.

Miten After Sales-palvelu ratkaisee ongelmat ?

Kaikki After Sales-palveluihin suunnatut ongelmatapaukset, jotka koskevat asiakkaillesi toimitettuja, PIXmania-PRO:sta tilaamiasi tuotteita, käsitellään seuraavasti: Asiakas palauttaa tuotteen suoraan sinulle (muistathan, että dropshipmentin periaate on, että PIXmania-PRO ei ole suorassa yhteydessä asiakkaisiisi). Sinä palautat tuotteen meille. Me takaamme tuotteen käsittelyn mahdollisimman pikaisesti After Sales-palvelussamme ja palautamme tuotteen sinulle. Logistiikka- ja turvallisuussyistä After Sales-palvelu lähettää siis tuotteen sinulle eikä asiakkaallesi.

Takaisin ylös

Mitä eroa on tavallisella ja kustomoidulla dropshipment-palvelulla? ?

Kustomoitu dropshipment-palvelu sisältää kaiken sen mitä tavallinenkin dropshipment, sekä lisäksi varta vasten suuryrityksille räätälöityjä lisäominaisuuksia (avustus, joustavuus, kilpailukykyisyys, reaktiivisuus…)

Takaisin ylös