Tietoa yhtiöstä

content

PIX-maailma


Vuonna 2000 perustettu PIX-maailma on osa Pixmania-yhtiötä.

PIX-maailmasta on 10 vuodessa tullut yksi Euroopan johtavista verkkokauppaosaajista.
Verkkokaupankäynnin asiantuntija sekä uuden digitaalisen teknologian ja digitaalisen viihteen moniosaaja PIX-maailma koostuu kolmesta kokonaisuudesta, jotka ovat saavuttaneet vankan aseman markkinoilla.

bottom

Téléchargez notre brochure
Klikkaa tästä

content

Keitä me olemme?

PIXmania-PRO:n kehitys

2004
PIXmania-PRO perustettiin
vastaamaan erityisesti yritysten ja alan ammattilaisten kasvavaan kysyntään. Tämä yrityksille suunnattu, kulutuselektroniikkaan, tietotekniikkaan, kodinkoneisiin ja kulttuurituotteisiin erikoistunut nettikauppa on osannut kehittyä jatkuvasti kasvavan asiakaskuntansa tarpeiden mukaan.

2006
Kehiteltiin
”valkoisen merkin toimituspalvelu”, joka tunnetaan paremmin nimellä Dropshipment. Tästä tukkukauppiaiden jälleenmyyjille tarjoamasta palvelusta tuli erittäin nopeasti varsinkin sellaisten asiakkaiden suosima palvelu, jotka arvostavat vakaan ja suoraan useimpien suurien merkkien kanssa työskentelevän ryhmittymän varmuutta.

 

2007
Otettiin käyttöön erikoispalvelut- ja tarjoukset
, jotka on varta vasten räätälöity yrityksiä varten: Varusteet, jälleenmyynti, tukkuostot, yrityslahjat, Dropshipment, jne...

 

2008
Avattiin kaksi uutta tuoteryhmää:
Pienet kodinkoneet 23 Euroopan maassa sekä DVD-levyt Euroopan ranskankielisissä maissa.

 

2010
Luotiin tuoteryhmät:
Nikkarointi ja Puutarha.

PIXmania-PRO otti käyttöön uuden graafisen pohjan ja julkaisi entistä ergonomisemman ja helppokäyttöisemmän Internet-sivuston.

8 uutta maata saivat täysin paikalliskielisen sivuston: Suomi, Unkari, Kreikka, Tsekki, Slovakia, Ruotsi, Tanska, Puola


2011
Uudet tuoteryhmät:
Autotuotteet ja Laukut.

Uusi palvelu: Lisätakuut.


PIXmania-PRO on suunnattu:
  • - Pienille ja keskisuurille yrityksille
  • - Suurille ryhmittymille
  • - Yhteisöille
  • - Freelance-työntekijöille, yksityisille elinkeinonharjoittajille, kauppiaille
  • - Yritysten henkilöstöneuvostoille, yhdistyksille, järjestöille
  • - Internetin jälleenmyyjille…
Nyt 6 vuotta luomisensa jälkeen PIXmania-PROlla on:
  • - Yli 300 000 tyytyväistä asiakasta Euroopassa
  • - toimintaa 23 maassa jo vuonna 2006, kun vuonna 2004 sitä oli 9 maassa
  • - Laaja, yli 35 000 tuotteen tuotekatalogi
  • - 17 liikettä Euroopassa
  • - 1400 työntekijää
  • - Yhdessä Pixmania-ryhmittymän kanssa 897 miljoonan Euron* liikevaihto (verovuosi 2009-2010)
  • - 30 000 tilauspaketin toimituskapasiteetti per päivä 27 Euroopan maahan.

MITKÄ OVAT PIXMANIA-PRON YRITYKSILLE TARJOAMAT EDUT?

Huomionarvoiset edut:
  • - Laaja valikoima tuotteita
  • - Tunnetuimpien merkkien hinnat kilpailukykyiseen hintaan
    • - Verottomat hinnat
    • - Helpot maksutavat, hyväksymme seuraavat maksutavat : pankkikortti, tilisiirto, suoraveloitus tililtä
    • - Tarjouspyyntöjen hallinta
    • - Express-toimitus 48–72 tunnissa kaikkialle Eurooppaan
    • - Turvallinen ostopaikka
    • - Asiakkaille tarkoitettu asiakaspalvelu ja After Sales-palvelu.
    • - Valmistajan 1 – 10 vuoden takuut
      Ota yhteyttä
  • - Ilmainen kustannusarvio netissä: takaa hintojen muuttumattomuuden 8 päivän ajan.
  • Lisätietoja kustannusarvion teosta

Yritysten tarpeisiin mukautetut palvelut:

- Tutustu palveluihimme: hyödynnä ylimääräiset takuumme ostaessasi PIXmania-PRO.comista.
Kaikki palvelumme

- PIXmania-PRO asiakaskirje: hyödy hyvistä hinnoista, erikoistarjouksista ja high tech-uutuustuotteista ensimmäisten joukossa!
Lisätietoja asiakaskirjeistä

- Dropshipment-palvelu: palvelu, joka toimittaa tuotteet suoraan lopulliselle asiakkaalle. PIXmania-PROn takaama toimitus ei sisällä mainoksia, esitteitä eikä logoa, joista PIXmania-PROn voisi tunnistaa.
Tutustu dropshipment-palveluun

- Alennusohjelmat: alennusohjelmiemme avulla asiakkaamme hyötyvät aina parhaista hinnoista.
Tutustu alennusohjelmaamme

- Reaaliaikaiset RSS-syötetiedot: PIXmania-PROn syötetietojen ansiosta olet perillä kaikista ajankohtaisista uutisista ja tapahtumista aina ensimmäisten joukossa: uudet tuotteet, parhaat myynnit ja suosituimmat lahjaideat löytyvät PIXmania-PRO.com sivulta.
Lisätietoja RSS-syötteistä.


Personoitu asiakassivu:

- Käyttäjän tietojen hallinta: henkilökohtaisella My Office-asiakassivulla voit seurata tilauksia ja kustannusarvioita.


Täydellinen tilausseuranta:

- Kustannusarvioiden seuranta netissä.
-
Tilausten ja laskujen tulostus ja historiikki.
-
Toimiva asiakaspalvelu ja After Sales-palvelu

content

Pixmania

Vuodesta 1970 alkaen Pixmania on kehittänyt digitaaliseen viihteeseen liittyvien tuotteiden ja palvelujen jakelua netissä ja netin ulkopuolella.

Pixmania on tuonut uusien teknologioiden käytön suuren yleisön ulottuville Internetissä sekä liikeketjunsa myyntipisteissä. Pixmania on
" mukana elämäsi parhaissa hetkissä".

Pixmanialla on:
  • - 9 miljoonaa asiakasta, yli 120 000 tuotteen valikoima, (60 000 omaa tuotetta), 17 eri kieltä puhuvat asiakaspalvelijat
  • - 65 verkkokauppasivustoa
  • - 1400 työntekijää
  • - 17 liikettä Ranskan ja Euroopan suurimmissa kaupungeissa.
Useita merkkejä:

- Yksityishenkilöille: Pixmania.com, Mypix.com, Mypix PLS, Webhallen, FOCI, Pixmaniac
- Yrityksille: E-merchant, Japan Diffusion, Pixmania-PRO
- Vuodesta 2008 lähtien myös PixPlace, Pixmania.com-sivuston Marketplace, joka on suunnattu ammattimyyjien käyttöön.

Pixmania ja DSG:

Fotovista on kuulunut huhtikuusta 2006 lähtien DSG International plc ryhmään, joka on Euroopan toiseksi suurin ja maailman kolmanneksi suurin kulutuselektroniikkatuotteiden jälleenmyyjä.

DSG International on:
  • - 45 000 työntekijää
  • - Aktiivinen toiminta 27 maassa
  • - 1 450 perinteisen kaupan ja verkkokaupan verkosto
  • - Ryhmään kuuluu muun muassa seuraavat merkit: - PC World, Currys, Dixons, The Link ja Currys.
  • - Digital Englannissa,
  • - Elkjøp Pohjoismaissa,
  • - UniEuro Italiassa,
  • - Kotsovolos Kreikassa,
  • - Electro World Keski-Euroopassa ja PC City neljässä Euroopan maassa

DSG International -ryhmän palveluja käyttää joka vuosi yli 100 miljoonaa tyytyväistä asiakasta…